Sytuacja związana z dostarczaniem nowych pojemników oraz odbiorem odpadów z sektora VI uległa znaczącej poprawie. W dalszym ciągu zdarzają się jednak pojedyncze problemy. Za utrudnienia przepraszamy i informujemy, że obecnie odnotowujemy pojedyncze zgłoszenia dotyczące braku pojemników, które realizowane są niezwłocznie.

Sytuacja związana z dostarczaniem nowych pojemników oraz odbiorem odpadów z sektora VI uległa znaczącej poprawie. W dalszym ciągu zdarzają się jednak pojedyncze problemy. Za utrudnienia przepraszamy i informujemy, że obecnie odnotowujemy pojedyncze zgłoszenia dotyczące braku pojemników, które realizowane są niezwłocznie.

 

     W związku z doniesieniami medialnymi, otrzymywanymi uwagami i opiniami na temat świadczonych usług przez spółkę ProNatura od początku 2016 roku m.in. na terenie osiedla Wilczak, informujemy, że początkowe utrudnienia związane z dostarczaniem pojemników i odbiorem odpadów, które spowodowane były m.in. niezwiązanymi ze Spółką nieoczekiwanymi trudnościami związanymi z przejęciem nowego sektora, są już rzadkością. Mieszkańców, których jednak w dalszym ciągu dotyka ten problem bardzo serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

     Zapewniamy, że zawsze reagujemy na każde otrzymywane zgłoszenie. Ponadto podjęliśmy szereg działań w celu płynnego przejęcia sektora VI. Już na początku grudnia rozpoczęliśmy kampanię ulotkową, niezależnie od tego dostarczono w sektorze VI ponad 6 tys. sztuk wydrukowanych harmonogramów odbioru odpadów. Prowadziliśmy także kampanię w mediach społecznościowych. Harmonogramy są także dostępne i systematycznie wydawane w Biurze Obsługi Klienta naszej firmy oraz Biurze Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi Urzędu Miasta.

     ProNatura zaczęła jeszcze przed przejęciem sektora VI podstawienie pojemników na wszystkie posesje, zgodnie z wykazem otrzymanym od poprzedniego operatora. Pojemniki w sektorze VI dostarczane były sukcesywnie od listopada 2015 r. Istotne jest, że w przypadku braku możliwości wstawienia pojemników na posesję (zamknięta brama), pojemniki stawiano przed posesją/na chodniku. Napotkaliśmy jednak na niezwiązane ze spółką problemy związane z przejęciem nowych osiedli, m.in. niezbędne okazało się dokonywanie bieżących podstawień dodatkowych bądź korekt, wynikających ze zmieniających się deklaracji od mieszkańców oraz będących konsekwencją faktu, że poprzedni operator nie wyposażał wielu posesji w potrzebne pojemniki (na odpady segregowane). Specyfika m.in ulicy Dolina na osiedlu Wilczak polega na tym, że ze względu na rodzaj zabudowy nowe pojemniki były dostarczane przed posesje. Właśnie w tej okolicy stwierdziliśmy kilka przypadków kradzieży, które pojawiały się także w innych miejscach. Na początku stycznia mieliśmy ponadto trudności z przepustowością linii telefonicznej, ale od kilkunastu dni sytuacja uległa znacznej poprawie. Problemy techniczne udało się już wyeliminować. Dodatkowo zmieniamy procedurę przyjmowania spraw, tak by je szybciej i sprawniej załatwiać. Zwiększyliśmy też obsadę kadrową Biura Obsługi Klienta. Ściśle współpracujemy z Biurem Zarządzania Gospodarką Odpadami komunalnymi Urzędu Miasta Bydgoszczy, które przygotowało dla mieszkańców specjalną broszurę wyjaśniającą jak działa system gospodarowania odpadami komunalnymi w Bydgoszczy. Broszurę można pobrać TUTAJ.

     Harmonogramy są dostępne w Biurze Obsługi Klienta, pobrać można je także TUTAJ oraz ze strony www.odpady.czystabydgoszcz.pl.

  Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta – tel. 52 522 22 88, e-mail: klient@pronatura.bydgoszcz.pl. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać wszystkie zgłaszane problemy!